TERMENI SI CONDITII
CUSTOMER CARE
Informații generale
Magazinul online www.fosero.ro cuprinde orice fel de informaÈ›ii (texte, poze, baze de date, produse, preÈ›uri, logo-uri, reclame), care constituie conÈ›inutul magazinului online www.fosero.ro, proprietatea companiei SAGA. Orice preluare a conÈ›inutului (integrală sau parÈ›ială) în alte scopuri decât în interes personal este sancÈ›ionată de legislaÈ›ia privind drepturile de proprietate intelectuală.
InformaÈ›iile oferite în cadrul prezentului site sunt în limba română, fără a exclude prezentarea acestora È™i în alte limbi.
Accesarea și/sau utilizarea site-ului de către tine constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și va obliga la respectarea acestora.
Orice informaÈ›ie privitoare la contractul încheiat între tine È™i SAGA se va stoca pentru un timp limitat È™i va fi disponibilă pentru terÈ›i doar la solicitarea organelor judiciare.
Orice comandă confirmată implică vânzătorul È™i consumatorul - persoana fizică într-un contract la distanță.
Contractul la distanță este încheiat între SAGA, în calitate de vânzător È™i un consumator - cumpărător, în cadrul prezentului sistem de vânzare organizat de către SAGA, utilizând în mod exclusiv, înainte È™i la încheierea acestui contract, tehnica de comunicaÈ›ie la distanță cuprinsă în magazinul online.
Momentul încheierii contractului la distanță cu persoana fizică, respectiv, al încheierii contractului de vânzare cu persoana juridică, îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa.
Pentru orice eroare survenită în transmiterea de către tine a datelor necesare prelucrării comenzii plasate, ai la dispoziÈ›ie numarul de whatsapp 0764664959.
Ulterior prelucrării comenzii de către DEDEMAN, nu ne asumăm răspunderea decurgând din transmiterea de către tine a datelor eronate.
Cu privire la codurile de conduită relevante, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comerÈ›ul electronic, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte, te rugăm să consulÈ›i legislaÈ›ia specifică afiÈ™ată pe site-ul ANPC, secÈ›iunea „Acte normative".
Prevederile prezentului contract la distanță se completează È™i cu legea 365/2002 privind comerÈ›ul electronic republicată È™i modificată È™i cu OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniÈ™tii.
​
Definiții ale prezentului document:
SAGA acceptă încheierea contractelor la distanță prin mijloace electronice È™i se obligă, astfel, să repecte legislaÈ›ia aplicabilă încheierii, validității È™i efectelor juridice ale acestor contracte. În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiÈ›i cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înÈ›elesurile specificate mai jos:
UTILIZATOR: orice persoană care vizitează și/sau interacționează cu site-ul fosero.ro;
VÂNZÄ‚TOR: SAGA SRL cu sediul în municipiul Bucuresti, Bd Decebal nr 5 , È›ara România,nr. telefon: 0764664959, denumită în continuare SAGA.
CUMPÄ‚RÄ‚TOR: Orice persoană fizică sau persoană juridică care plasează o comandă în magazinul online www.fosero.ro È™i care a acceptat termenii È™i condiÈ›iile prezentului contract la distanță.
MAGAZINUL ONLINE: pagini web aparÈ›inând SAGA care se află la adresa www.fosero.ro, prin intermediul căruia cumpărătorul are acces la informaÈ›ii privind produsele oferite spre vânzare de către SAGA.
BUNURI: produse puse la dispoziÈ›ia cumpărătorului spre vânzare de către vânzător prin intermediul magazinului online .
COMANDÄ‚ ONLINE: comunicare online dintre vânzător È™i cumpărător, prin care cumpărătorul intenÈ›ionează să achiziÈ›ioneze bunuri de la vânzător, pe care acesta din urmă este de acord să le livreze, iar cumpărătorul este de acord să le plătească. Pentru produsele care nu se află în stocul curent de marfă, vânzătorul le poate produce în urma solicitării clientului, dar timpul de livrare pentru astfel de comenzi depășeÈ™te termenul normal de livrare de 24 h - 30zile;
COMANDĂ CONFIRMATĂ: comanda efectuată online prin intermediul magazinului online www.fosero.ro de către un cumpărător ale cărui date de identificare și detalii cu privire la comandă au fost validate telefonic ca urmare a contactului dintre acesta și operatorul Serviciului Suport Clienți SAGA.
CLIENT NOU: client care intenționează să achiziționeze produse din magazinul online fosero.ro pentru prima dată și care necesită o validare telefonică a comenzii efectuată de către operatorul Serviciului Suport Clienți.
​
Orarul de funcționare:
Comenzile pot fi plasate online oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară zilnic în intervalul 10:00 - 19:00.
Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică È™i sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Dacă un client este nou, vânzătorul îÈ™i asumă acceptarea comenzii din partea cumpărătorului în momentul în care există o confirmare telefonică sau prin e-mail.
Odată lansată comanda online, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonică sau electronică), precum È™i cu modul de operare al vânzătorului.
​
ObligaÈ›ii ale vânzătorului:
Vânzătorul pune la dispoziÈ›ia cumpărătorului, în mod gratuit, informaÈ›ii profesionale cu privire la produsele È™i serviciile sale, pentru a atinge finalitatea menÈ›ionată în comanda online. ConÈ›inutul publicat în magazinul online fosero.ro are caracter orientativ È™i prezintă informaÈ›ii despre produsele comercializate de acesta, precum È™i alte date considerate de DEDEMAN ca fiind de interes pentru CUMPÄ‚RÄ‚TORI.
DEDEMAN este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra magazinului online, respectiv asupra mărcilor, designului, funcționalităților site-ului, imaginilor și specificațiilor tehnice.
Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora, prezentate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori, iar DEDEMAN oferă suportul tehnic pentru afișarea lor.
Vânzătorul întreprinde demersuri în mod constant pentru a prezenta informaÈ›ii cât mai corecte È™i relevante pentru produsele oferite spre vânzare. Dacă preÈ›urile sau alte informaÈ›ii despre produs au fost afiÈ™ate greÈ™it, ne alocăm dreptul a nu onora comanda È™i de a anunÈ›a clientul în legătură cu eroarea intervenită, dacă livrarea nu s-a efectuat.
Imaginile produselor sunt afiÈ™ate în magazinul online cu titlu de prezentare. Produsele efectiv comandate pot diferi sub aspectul unor caracteristici (ex. nuanÈ›e de culoare) de aspectul real al produsului, în funcÈ›ie de lotul în care au fost fabricate.
În vederea derulării contractului la distanță în bune conditii, DEDEMAN, în baza acordului exprimat de client, poate contacta clientul pe e-mail sau telefonic, dacă în urma interacÈ›iunii cu site-ul, acesta completează datele de identificare È™i contact. Scopul în care va fi contactat clientul este de a solicita, în mod expres, orice informaÈ›ie pentru ducerea la bun sfârÈ™it a procesului de comandă online.
La solicitarea È™i cu acordul consumatorului, DEDEMAN poate recomanda cumpărătorului achiziÈ›ionarea altui produs de o calitate È™i la un preÈ› echivalente cu cele solicitate în prima comandă. Comanda iniÈ›ială se consideră anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul iniÈ›ial.
Toate tarifele aferente Bunurilor din magazinul online sunt exprimate în lei (RON) È™i includ T.V.A. De asemenea, preÈ›ul bunurilor electronice includ taxa de timbru, afiÈ™ată în pagina de produs. PreÈ›urile produselor sunt actualizate zilnic.
Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii.
Promoțiile sunt valabile:
-
Pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul online;
-
În limitele stocurilor disponibile. Produsele, serviciile, preÈ›urile È™i informaÈ›iile cu privire la disponibilitatea de stoc afiÈ™ate într-unul din magazinele online Dedeman aferent unui oraÈ™ pot fi diferite. DEDEMAN nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de informaÈ›iile publicate în magazinul online, din erori ce nu îi aparÈ›in.
DEDEMAN îÈ™i rezervă dreptul de a completa È™i/sau modifica orice informaÈ›ie din magazinul online fără a anunÈ›a în prealabil utilizatorii site-ului.
Comunicarea cu magazinul online DEDEMAN se realizează în momentul interacÈ›iunii, prin publicarea opiniilor cu privire la produsele È™i serviciile Dedeman, prin intermediul formularului de contact disponibil, prin intermediul adresei de e-mail suportclienti@dedeman.ro si/sau telefonic la 0234 525 525. DEDEMAN îÈ™i rezervă dreptul de a contacta vizitatorul magazinului online pe e-mail sau telefonic dacă, în urma interacÈ›iunii cu site-ul, acesta completează datele de identificare È™i contact È™i solicită, în mod expres, orice tip de informaÈ›ie disponibilă.
Procesul de comandă
Clientul poate lansa o comandă online din pagina de listare produse sau pagina individuală de produs, urmând să finalizeze comanda dupa selectarea unei modalități de plată È™i livrare.
Produsele adăugate în coÈ™ul de cumpărături nu atrag È™i înregistrarea comenzii sau rezervarea în magazin a bunurilor adăugate în coÈ™.
Pentru parcurgerea cu succes a procesului de comandă, clientul îÈ™i asumă că toate datele de contact furnizate de acesta sunt complete È™i corecte. Dacă este cazul, pentru finalizarea cu succes a comenzii, cumpărătorul poate fi contactat de către vânzător prin mijloacele disponibile agreate de acesta odată cu furnizarea datelor de contact.
La o comandă online cu livrare prin curier, al cărei cost de transport depășește 200 lei, clienții vor fi contactați de Serviciul Suport Clienți Dedeman pentru confirmarea telefonică a comenzii.
Vânzătorul îÈ™i rezervă dreptul a anula comanda plasată de cumpărător, în unul dintre următoarele cazuri:
-
Dacă plata nu a fost acceptată de procesatorul de plăți agreat de Dedeman - datele furnizate de client sunt eronate/incomplete;
-
Cardul/tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă;
-
Plata efectuată prin OP (virament bancar/internet banking), nu a fost efectuată în 3 zile lucrătoare;
-
Livrarea prin curier/mijloacele de transport Dedeman nu a fost posibilă (ex. clientul nu poate fi găsit de curier telefonic și/sau fizic, la adresa indicată pentru livrarea bunurilor cumpărăte, etc.);
-
Dacă preÈ›ul produsului este derizoriu (aÈ™a cum este definit în Art. 1665 al Codului Civil).
În cazul anulării comenzii, niciuna dintre părÈ›ile implicate nu va pretinde/solicita daune.
Conform OUG nr. 34/2014, cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanță în termen de 14 zile de la încheierea acestuia. Mai multe detalii cu privire la acest aspect, poÈ›i găsi aici.
În vederea optimizării serviciului de comenzi online, Dedeman îÈ™i rezervă dreptul de a restricÈ›iona accesul clienÈ›ilor la anumite facilități ale magazinul online, cum ar fi imposibilitatea finalizării unei comenzi online, dacă respectivul client nu È™i-a creat cont de utilizator.
De asemenea, unele facilități puse la dispoziÈ›ia clienÈ›ilor în magazinul online, cum ar fi modalitățile de livrare È™i plată, pot fi condiÈ›ionate/restricÈ›ionate în funcÈ›ie de magazinul selectat È™i alte condiÈ›ii ce È›in de stoc È™i metode specifice de livrare.
Din motive întemeiate ce È›in de prejudicii aduse companiei, Dedeman poate restricÈ›iona accesul unor clienÈ›i la anumite facilități puse la dispoziÈ›ie în magazinul online, cum ar fi modalitățile de plată È™i livrare. Pentru mai multe detalii specifice ce È›in de motivele care au dus la luarea acestor măsuri, clienÈ›ii în cauză se pot adresa Serviciului Suport ClienÈ›i.
În cazul comenzilor online cu ridicare din magazinele Dedeman, termenul optim pentru ridicarea este de 48h în zilele calendaristice, din momentul facturării È™i predării la departamentul Transport. Dedeman este de acord ca, pentru comenzile online cu Ridicare din magazin, ridicarea produselor deja plătite să se realizeze în cel mult 14 zile calendaristice de la data informării în scris (e-mail/SMS) despre faptul că produsele comandate au fost facturate È™i pot fi ridicate din magazin. În cazul în care produsele nu vor fi ridicate în termen de cel mult 14 zile calendaristice, precum È™i din cauza faptului că Dedeman nu poate asigura un stoc permanent al produsului È™i nici depozitarea acestuia peste termenul anterior menÈ›ionat, se va considera comanda ca fiind anulată È™i se va returna Clientului suma achitată în avans, în contul din care a fost efectuată plata. Mai multe detalii despre serviciul Ridicare din magazin, poÈ›i găsi aici.
În cazul comenzilor achitate electronic, vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suportat de cumpărător, cum ar fi de exemplu comisioanele de operaÈ›iune, comisioane de conversie valutară (în cazul în care plata nu se face în lei) aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru această acÈ›iune o poartă numai cumpărătorul. Întreaga responsabilitate este a clientului, iar eventualele litigii vor fi soluÈ›ionate între acesta È™i banca emitentă a cardului.
Dreptul de proprietate intelectuală
ConÈ›inutul site-ului Dedeman incluzând, dar fără a se limita la însemnele grafice, denumirile, mărcile (cum sunt, de exemplu: numele site-ului È™i a companiei Dedeman, simboluri, imagini, texte, fiÈ™iere multimedia) sunt proprietatea DEDEMAN SRL È™i nu pot fi preluate È™i/sau folosite fără acordul prealabil scris al proprietarului.
Vizitatorii prezentului site au posibilitatea de a copia informaÈ›ii de pe acest site, pentru a le folosi doar în scop personal, non-comercial È™i fără a le È™terge sau a modifica. Modificarea sau utilizarea materialelor de pe acest site în alte scopuri decât de informare, respectiv utilizare în calitate de client, este strict interzisă.
Prin accesarea acestui site, vizitatorii sunt de acord că orice denumire, logo, marcă comercială sau marcă de servicii, texte, documente È™i fiÈ™iere media prezentate pe acest site sunt deÈ›inute de către Dedeman È™i nu pot fi utilizate de către utilizator, decât în scop informativ. Dedeman va acÈ›iona prin mijloace legale dacă drepturile de proprietate intelectuală È™i drepturile de autor sunt încălcate.
În cazul în care Dedeman oferă Vizitatorului/Clientului dreptul de a utiliza într-un anumit fel conÈ›inutul site-ului, acesta îl va utiliza numai în scopul în care acesta a fost definit È™i pe o perioadă definită în acord.
Orice modificare neautorizată a site-ului este interzisă.
​
Limitarea răspunderii
Prin accesarea site-ului eÈ™ti de acord ca utilizarea să se realizeze pe propria răspundere. Dedeman nu este responsabil pentru niciun incident direct sau indirect sau orice alte pierderi, costuri sau cheltuieli de orice natură care pot apărea ca urmare a accesării sau navigării în site sau prin intermediul descărcărilor de date (text, imagini, video sau audio).
De asemenea, Dedeman nu este responsabil de nicio daună provocată de viruÈ™i, bug-uri, acÈ›iuni umane sau orice defecÈ›iune a sistemului informatic sau orice alte erori, defecÈ›iuni sau întârzieri de comunicaÈ›ii în transmisiile pe dispozitive.
Toate informaÈ›iile È™i materialele conÈ›inute pe acest site sunt furnizate în mod gratuit, fără niciun fel de garanÈ›ie. Sub nicio circumstanță, compania Dedeman nu va fi responsabilă pentru nicio daună directă, indirectă, accidentală, specială care rezultă din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza acest site È™i nu va fi responsabilă de daunele ce sunt rezultat al greÈ™elilor, omisiunilor, intreruperilor, erorilor, defecÈ›iunilor, întârzierilor în funcÈ›ionare sau transmisie sau orice neîndeplinire de performanță a site-ului.
Odată cu crearea È™i utilizarea contului de client, utilizatorul este responsabil de menÈ›inerea confidenÈ›ialității datelor de logare (accesare). Utilizatorul va păstra confidenÈ›ialitatea userului È™i a parolei È™i la va folosi responsabil pentru gestionarea comenzilor È™i a facilităților puse la dispoziÈ›ie în contul clientului.
Utilizatorii sunt de acord să nu partajeze sau să transfere parole sau orice alte informaÈ›ii de acces către nicio altă terță parte. Utilizatorii îÈ™i asumă responsabilitatea exclusivă pentru utilizarea contului È™i confidenÈ›ialitatea parolei.
Prin accesarea site-ului, crearea contului de utilizator È™i plasarea comenzilor, clientul acceptă în mod expres È™i fără echivoc Termenii si conditiile site-ului È™i condiÈ›iile în care se desfășoară procesul de comandă online, aÈ™a cum sunt acestea prezentate pe site.
Dedeman nu poate fi responsabil pentru daune ce rezultă din pierderea bunurilor cumpărate sau din utilizarea Bunurilor după livrare, exceptând garanÈ›iile legale È™i convenÈ›ionale acordate.
Dedeman îÈ™i rezervă dreptul de a modifica oricând termenii È™i condiÈ›iile site-ului È™i condiÈ›iile generale în care se desfășoară procesul de comandă online. Clientul confirmă că acceptă aceÈ™ti termeni È™i condiÈ›ii prin bifarea checkboxului „Sunt de acord cu termenii È™i conditiile". Contractul la distanță încheiat se derulează sub termenii È™i condiÈ›iile valabile la data realizării acordului de voinÈ›e.
PRIVACY & SAFETY
I’m a Privacy & Safety policy section. I’m a great place to inform your customers about how you use, store, and protect their personal information. Add details such as how you use third-party banking to verify payment, the way you collect data or when will you contact users after their purchase was completed successfully.
Your user’s privacy is of the highest importance to your business, so take the time to write an accurate and detailed policy. Use straightforward language to gain their trust and make sure they keep coming back to your site!
WHOLESALE INQUIRIES
I’m a wholesale inquiries section. I’m a great place to inform other retailers about how they can sell your stunning products. Use plain language and give as much information as possible in order to promote your business and take it to the next level!
I'm the second paragraph in your Wholesale Inquiries section. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.
PAYMENT METHODS
-
Credit / Debit Cards
-
PAYPAL
-
Offline Payments